Mudahnya berpantang dengan Vivix

Pengalaman berpantang anak pertama dengan anak kedua memang sangat berbeza. Pantangbanak pertama dulu saya tempah set bersalin dari 1 product ni...lupa dah apa nama dia. Dalam set tu ada mandian herba, bengkung, dan banyak lagi lah...memang tidak ingat sudah haha~

Pantang anak kedua ni saya minum satu benda saja tidak lain tidak asing lagi Vivix. Di samping B Complex dan juga Ostematrix. Tiga supplement ni sangat2 membantu saya sepanjang tempoh berpantang.

Kedua2 anak saya lahir normal tapi ada jahitan sikit. Cuma anak yang kedua ni saiz dia besar sikit dari anak yang pertama. Berbalik kepada cerita berpantang tadi. Sepanjang tempoh berpantang tu saya mengalami sembelit agak teruk. Seminggu selepas bersalin baru saya start minum Vivix. Bayangkan dengan sakit luka jahitan. Sembelit lagi...menangis la dalam tandas hahaa~ duduk dalam tandas tu mau berjam juga lamanya huhuu~

Ketiga2 supplement ni sangat membantu saya. Vivix mempercepatkan luka jahitan saya kering, Ostematrix bantu lawaskan saya dari sembelit dan B Complex bantu saya agar tidak stress hadap sembelit hihii~ kurang dalam seminggu luka jahitan saya sembuh. Bayangkan saya boleh berjalan macam orang yang sihat. Sampai mak & kawan saya tegur hahahaa~ Sikit sakit pun langsung tidak terasa. Yang saya rasa cuma badan saya rasa sangat cergas. Kalau anak pertama dulu sebulan tu la saya lemau lemah je...

Mari kita tengok ada apa dengan Vivix ni.


Bagaimana Vivix Membantu Ibu-Ibu Yang Bersalin Secara Caeserean atau Normal


1. Luka cepat sembuh.

Vivix adalah sumber antioksida dan mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi membantu dalam penyembuhan luka bersalin ibu.



2. Memperbaiki Sel-sel

Vivix juga membantu dalam membaiki sel-sel hingga ke peringkat DNA lagi. Ia akan menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat dan panjang jangka hayatnya. Jadi luka kita tak nampak tu akan cepat sembuh dengan Vivix.



3. Memberi tenaga segera.

Dalam kandungan Vivix juga terdapat penjana tenaga yang dipanggil Mitochondria. Mitochondria membantu memberi tenaga yang ibu-ibu perlukan semasa berpantang. Sebab itulah ibu-ibu yang ambil Vivix semasa berpantang ni cepat sihat dan bertenaga.



4. Awet muda!!

Disebabkan Vivix ini membantu dalam melambatkan proses penuaan dalam badan kita , ibu berpantang yang mempunyai kulit kusam dan tak bermaya, menjadi bertambah cantik berseri.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi Laksa Penang

Resepi Ayam Masak Merah

Resepi Cheesekut Mudah dan Senang